Thursday, January 20, 2011

uhh. right.

AAAAAnywayyyyy... I was listenin to beyonce's single ladies and suddenly an idea struck me!

Because before this, I've heard of English songs being covered by our local malay artist. And the songs were translated into BM..

So how would single ladies sounds like in bm?




Semua perempuan bujang, semua perempuan bujang


Sekarang angkatkan tangan anda
Di dalam kelab, baru saje putus cinta, saya buatkan kerja sebenar saya
Memutuskan untuk celup, dan sekarang anda ingin trip
Kerana satu lagi abang ternampak saya


Saya diatas dia, dia diatas saya
Jangan tumpu perhatian kepada dia
Baru sahaja menangis, selama tiga tahun
Anda tidak boleh marah dengan saya


Kerana jikalau anda suka maka haruslah simpan satu cincin diatasnya
Jikalau anda suka maka haruslah simpan satu cincin diatasnya
Jangan marah kalau dia nakkan
Kerana jikalau anda suka maka haruslah simpan satu cincin diatasnya
Oh oh oh.


annnd i couldnt bear to continue.


some songs are not meant to be translated.


Imagine britney spear's Toxic.


Dengan rasa bibir anda, saya dalam perjalanan
Kau racun, saya tergelincir di bawah


Original lyrics: 
with a taste of your lips, I'm on a ride
You're toxic, I'm slippin under

1 comment:

theboyy said...

LMAO semua perempuan bujang!